Summa sidvisningar

söndag 2 juni 2019

Korta veckor och långa helger


 I fredags var Fanny, Jesper och tjejerna här och passade Fabian så att vi kunde gå ut och äta.
En lugn middag på tu man hand.
Just dom stunderna när man ska äta med Fabian är allt utom lugna.
Just därför känns det extra lyxigt att få äta i lugn och ro.

Stannade till på Harrys på vägen hem och tog en god drink.

 Var första fina kvällen på länge så vi passade på att njuta den på balkongen.

 Jag vet inte riktigtvad Fabian hade lyckats med på sitt rum på lördag morgon.
Vi städar alltid hans rum varje kväll.
Det var lite svårt att tro när man såg röran han lyckats få till😅
 På lördagen kom storebrorsorna och en kompis till dom in och åt med oss.
Vi åt tortillabröd med pulled pork, picklad rödlök, rucolasallad och så hade jag gjort två olika såser till.
En jalapenokräm och en guacamole.
Fantastiskt gott 👌

 Jag älskar hur dom stora, snälla, underbara bröderna leker med Fabian.
Och Fabian älskar det såklart ännu mer.
Han blir så himla glad när dom ska komma hit❤


 Idag har vi varit på medeltidsmarknad i Leksand.
Träffade på riddare och lite annorlunda och enklare variant på karusell såg vi också 😊




 Vi var och köpte en glass efteråt och Fabian fick leka i hoppborg innan vi åkte hem.

Kvällen avslutade jag med en promenad på 1 mil och Robert och Fabian hade städat hela lägenheten tills jag kom hem👌

Den här veckan blir också kort då torsdagen är röd den här veckan med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar