Summa sidvisningar

söndag 26 maj 2019

Oladdad inför blodomloppet imorgon

 Haft en som alltid underbar vecka på jobbet.
En av mina vänner där har planterat om alla mina blommor och dom blommar så fint!
Vi åt lasagne, har alltid en lunch varje vecka som vi äter tillsammans.

 Hemma har det som alltid varit fullt upp.
Haft barnbarnen på besök och dom har busat runt med Fabian🙂

Igår var jag och Fabian hundvakt åt världens snällaste hund.
Fabian verkligen älskar den hunden.
Han lägger sig bredvid henne på en filt på golvet så ligger dom där och myser efter promenaden.

 Idag har jag som många andra mammor både uppvaktat och blivit uppvaktad på Morsdag.
Istället för blommor köpte vi en räkstubbe till mamma.
Det blev hon ordentligt glad för😊

Hemma fikade vi prinsesstårta med några av barnen och barnbarn.
 Lunchen blev väl halvnyttig och till middag köpte vi hem mat från Tzatziki.
En bra morsdag med andra ord.
 Däremot har jag haft en mindre bra träningsvecka.

Sprang ju vårruset i tisdags och sprang intervaller i onsdags.
Sen började jag känna av halsen och få ont i behinnorna/framsidan på smalbenen.

Har tagit några promenader men inget tyngre ansträngande träningspass.

Då kommer dom där hjärnspöken fram...
 Då är det bra att ta fram nån gammal bild från ett par år tillbaka och se vilket jobb man faktiskt gjort.

Imorgon ska jag hur som helst försöka mig på att springa milen på blodomloppet.
Ser tyvärr ut att bli tråkigt väder.
Men det är en känsla att springa med en massa andra människor i ett lopp.
 Dom här tre busfröna har lekt hela dagen.

 Sötnosarna ❤
Dom har så himla kul ihop, blir mer som syskon 🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar