Summa sidvisningar

söndag 21 april 2019

Ledsen Robert, glad Fabian, jag bara njuter❤

 Alla som känner Robert vet ju att han är ett stort Färjestads fan.
Så hockeyn har varit nr 1 på plattan på kvällarna när FBK spelat.

Tyvärr gick det ju inte så bra sista matchen .... ölen åkte ut i slasken.
Robert låste in sig på toaletten och drog nog nån liten tår där...
Men, nu kanske vi kan slappna av, umgås som familj och skita i hockeyn 😅
 Hur som, tårarna torkade och vi åkte in dagen efter till Kretas huvudstad Chania.
 Vi strosade runt i gamla stan på dess trånga gator.

 Vet inte om jag skulle våga mig ut på deras balkonger😅😳




 Vi åt lunch nere vi hamnen i gamla stan, Fabian fick en humörsvängning som kan komma ibland.
Att förklara för honom och få honom att förstå är inte det lättaste alla gånger....

 Men vi lyckades till slut efter långa diskussioner säga förlåt och att vi är snälla med varandra och få i oss lite mat❤
 Jag tycker så synd om honom när det blir så här tokigt, samtidigt som tålamodet får sig en rejäl prövning .
Men vi löste det bra som vi oftast gör❤




 Chania är en fantastisk stad.




 Hemma turas vi om att vila med Fabian och få lite tid för oss själva.
 All inklusive är rätt skönt att ha också. Fabian får äta hur mycket glass som helst och en o annan kall bira kan också gå ner ibland.
 Blommorna ser ut som flaskborstar.


 Fabian dansar med Bamseklubben och har så roligt. Dom andra barnen sitter stilla medan han ger gärnet och dansar för fulla muggar.
 Jag har varit ut och sprungit och tränat hemma medan Fabian sovit middag.
Alltså Robert har varit hemma när jag sprungit.

 Fabian ställer upp allt på långa rader i lägenheten vi bor i....




 Vi är lika nöjda som kaktusen med vår semester.
Fabian har fått en kompis som heter Amanda som tyvärr åkte hem idag .
Hon var dock så snäll och gav honom sina leksaker innan hon åkte hem❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar