Summa sidvisningar

torsdag 11 april 2019

Fjärilar i magen och lite morotskaka

 Körde ett hemmapass med Robert och Fabian häromdan.
Fabian älskar när vi tränar hemma.
Han kör på med sin hinderbana av pallar.
 Igår körde jag intervaller i backarna runt gruvan.
Blå fin himmel men kallt som tusan i luften!!
I morse hade det varit hela -8° ute!!
 Vi har fått på sommardäcken trots kylan och risk för snö.
Har dom på däckhotell hos Vianor, som "Bästa vianorkund " får man dom sämsta tiderna för däckbyte (7 maj, är inte ens lägligt att åka på dom längre då) sen får man även betala för däcktvätt fast dom är otvättade.

Fick ringa och ändra tid och även åka tillbaka och klaga på dom lortiga fälgarna.
Fick en dunk spolarvätska som kompensation.

 Idag har jag haft lunch på jobbet och till kaffet efter maten fick dom nybakad morotskaka.
Jag tror detta är min favoritkaka, sjukt god!
 Haft vilodag från träning.
Körde lite hemmaspa istället.
Epilerat benen, kört fotbad och ansiktsmask.

Imorgon ska jag och Robert och se på Pernilla Wahlgren.
Jag köpte biljetter i höstas när jag låg fast hemma efter operationen .
Fick av en slump se att hon skulle komma till Falun och slog till direkt.
Ska bli riktigt kul att se henne.

Inte bara det roliga vi har att se fram emot.
Natten till söndag åker vi till Arlanda.

Måste börja planera packningen imorgon.
Mest Fabians saker och mediciner som är viktiga att ta med.

Det finns ett stort gym på hotellet och även ledda pass.
Sen säkert lite fina miljöer att springa i.
Ska bli så skönt att komma iväg och koppla av lite.
Slippa tänka på mat, tvätt och städ.
Bara ta dagen som den kommer, kasta lite sten och gräva i sanden med Fabian ❤🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar