Summa sidvisningar

söndag 25 november 2018

Dagen som började bra och slutade på akuten

 Jag är kär❤
I min man såklart men nykär i mina nya gardiner och ljuslyktan jag längtat och trånat efter så länge!
Äntligen hänger dom hemma hos mig och det blev så fint😍
 Haft fullt hus hemma i natt också med en massa tjejer.
Både Elin och Fanny har sovit här med flickorna.

Dom kan sova länge dom.
Men det är ju inte Fabians starka sida....
04:15 väckte han mig och då hade vi sovit klart tyckte han.
Bara att gilla läget
 Kl 8 väckte jag tjejerna och gav mig ut på en promenad.
Så vackert ute!
 -5°C och isen har börjat lagt sig.
 Elin skulle jobba och jag och Fanny funderade på vad vi skulle hitta på att göra.
Vi kom på att vi skulle börja julpynt lite.
 Vi hann lagom ta fram julgardinerna så hände nåt med Fannys öga.
(Kan ju inte bara lägga ut fina bilder så här kommer några från sjukhusbesöket)
 Hon fick som ett streck i ögat och sen svarta prickar och sämre syn på vänster öga.
 Det var bara att ringa hit mormor så fick vi gå upp till akuten...
5 timmar senare fick vi gå hem.
Det visade sig att hon fått migrän i ögat.
Har aldrig hört talas om det innan.
Men drabbar tydligen mest kvinnor och såklart stressrelaterat.
Hon fick hämtas av Felix som körde hem dom.
Hon hade fått en vätska som vidgade pupillerna och såg dåligt.

Skönt att veta vad det var och inget allvarligt fel.
 Nu har Robert kommit hem från Göteborg.
Fabian sover och jag tar igen mig i soffan efter en lång dag.
Men vilken härlig helg vi haft tillsammans❤

Min morgonpromenad blev såklart 5 km....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar