Summa sidvisningar

tisdag 30 januari 2018

Gummibröllop

 8 år!!
I hela 8 år har vi varit gifta idag!
Vi firar alltså gummibröllop.
Men vi gör det på varsitt håll då Robert är i Uppsala den här veckan.
Förra året firade han vår bröllopsdag med Marko på en kryssning😃
 När jag kom hem från jobbet satt en blombukett på dörren.
Min älskade make hade skickat blombud❤
 Underbara rosor, en lapp med fina ord
 Och så en liten ask med fin choklad ❤
Det gjorde min dag.
Min man han kan visa kärlek han❤

Det var precis vad jag behövde idag.
Har varit zoombietrött hela dagen.
Att gå upp 04:30 sätter sina spår...
När min klocka ringde i morse kl 07 då hade jag hunnit färga håret, kört en tvättmaskin, hängt den och duschat...
 Måste visa en blomma jag har på jobbet.
Har haft såna här blommor flera gånger men inte trodde jag att dom kunde blomma.
På jobbet lyckas jag visst få allt att blomma😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar