Summa sidvisningar

söndag 21 januari 2018

Bästa starten på dagen

 Igår blev det scones och i morse blev det nybakade tekakor till frukost.
Tekakorna är grymt goda!
Bjöd grannarna på ett par varma också 😊

 Fabian han är så glad över sina kläder och väljer med omsorg vad han ska ha på sig.

 Vi har tillbringat dagen i vinterlandskap idag också.
Vet inte hur många timmar vi var ute.
 Blev så full i skratt idag .
Kollade på taket och det ser ut som att ett par fötter sticker ut😂
Vem tusan är det som ligger på mage under snön!

 Fabian vill aldrig gå in.
Han älskar snön lika mycket som jag.
Jag är nog lite störd på nåt vis som älskar att skotta snö och klippa gräs😀
 Idag har vi åkt pulka så jag kommer att träningsvärk imorgon.

 Robert gjorde världens vurpa och jag och Fabian skrattade så tårarna rann.
 Ja även jag åkte i backen...

 Korvgrillning såklart när man är ute👍
 Lilla Lovis var fundersam över all snö.
Hela hennes värld måste ha varit vit för hon nådde inte ens över snövallarna😃
 Så vackert är det❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar