Summa sidvisningar

söndag 1 oktober 2017

En tuff vecka väntar

 Det är så vackert ute nu med alla färggranna träd och löv🍁🍂

Passade på att ta en promenad för mig själv i lugnan ro.
Blir ensam hemma hela veckan med Fabian då Robert åker till Uppsala för att plugga i veckan.

Var ännu en natt med dålig sömn.
Ska ringa vårdcentralen imorgon angående Fabian.
Nu har han varit sjuk snart i 3 veckor.

Han orkar ju liksom inte hosta upp slemmet och jag är rädd att det skulle kunna bli nån lunginflammation eller nåt.
Han har feber som inte går ner riktigt ens med Alvedon i kroppen.
 Hämtade den här lilla sötfröken och körde hem henne till mamma Elin idag.

 Hennes rum var så nystädat och fint och jag blev bjuden på fika där innan jag åkte hem igen😊


 Vi hade bokat bord på Pinchos och mamma passade Fabian så vi fick äta i lugn och ro.
 Det blev en riktig mysmiddag på tu man hand❤
Skönt med lite extra tid för varandra innan han ska åka och vara borta i veckan.
 Tur jag har mamma och dom stora barnen som kan hjälpa mig med Fabian.
 Gillar Pinchos koncept med app och smårätter.
Billigt blev det också  och det gör ju inte saken sämre😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar