Summa sidvisningar

lördag 21 oktober 2017

När hela världen rasar

 Den här killen som kan driva mig till vansinne ibland är även den som gör mig lyckligast med sina säregna idéer.
 Dinosaurie dräkten han fick av Fanny ska vara på hela tiden.
Folk tittar lite konstigt på oss när vi kommer vandrande genom stan.
Men det bjuder vi på😃
 Vi var upp till Resecentrum och kollade på tåg och kastade löv en dag.
Till Fabians

Idag skulle vi båda på Lugnet och Alice skulle vara med oss dit.
Kom dit och badet var stängt på grund av simtävlingar.
Det gick ju bra att förklara för Alice med Fabians värld rasade helt.
Han blev så arg och ledsen när vi vände och skulle gå ut igen.
Han tog tag i hjulen på rullstolen och kämade emot allt han kunde.
Han skulle prompt in och bada!

Vi fick lova att ta ur honom och bära honom tillbaka till bilen för att komma någonstans.
Vi sa att vi skulle åka till Leklandet istället och Alice var hur nöjd som helst med det.
Fabian han skrek hela vägen tills han fick syn på Leklandet och kände igen sig.
Då först blev han glad igen och förstod att vi inte skulle åka hem utan hitta på nåt annat skoj ❤
Att vara på ett lekland med honom är rena träningspasset.
Man måste ju vara med och klättra med honom överallt.
Han måste ha hjälp för att komma upp och över alla hinder.
Bra träning för honom med👍



Alice hon hoppade som en liten studsboll.
Fabian han följde mest med för han kan inte hoppa själv.
Men han var nöjd och glad för den studs han fick av Alice😂



På eftermiddagen när vi kom hem var Fabian trött så jag och Alice tog med oss kameran och gick ut en sväng.
Jocke (dockan) fick också vara med.
Jag tog kort på Alice och hon skulle såklart ta på mig också😂
Blev riktigt bra bilder. Nästan som en hel om man sätter ihop dom😀

Nä, Alice gör sig mycket bättre på bild än sin mormor❤

Världens roligaste tjej!
Jag skrattar mig harmynt åt den här roliga knastratten 😂🤣

Hon säger så himla roliga saker hela tiden.
Sen är hon så vi på snäll och hjälpsam med sin morbror.
Idag sa  hon att hon hoppas att Fabian kommer att lära sig prata nån dag för hon ville prata med honom❤



Blev några fina och glada höstbilder på Alice idag.



Världens bästa Alice!



Blir mycket bilder men jag älskar ju att fota mina fina barnbarn och annat så😃


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar