Summa sidvisningar

söndag 4 september 2016

Slappardag

 Idag har vi inte gjort många knop. Fabian har varit lite knasig så jag hoppas verkligen inte att han håller på att bli sjuk.
Det brukar kunna börja med att han blir lite knasigt med sömn och humör.

Han var så trött så trött på dagen men kunde inte somna.
I vanliga fall hinner han knappt landa på kudden innan han somnar.

Vi tog en tur i bilen så han fick sova där.
Vi åkte och handlade en påse mat till Felix och hälsade på honom.
Robert ville ju också se hur han bodde.

Hälsade på en sväng hos farmor och farfar också.
 Jag har bytt gardiner i köket. Måste tvätta fönstren men det får vänta.

 Har legat i mitt favoritrum och slöat framför tv'n.
Nu ska jag se Wallander sen blir det lite skönhetssömn så jag vaknar pigg och rask imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar