Summa sidvisningar

onsdag 21 september 2016

Extra stolt över två av mina killar idag

 I morse var det nästan svårt att välja byxor nu när han har så många fina.
Det blev dom här till slut.
Har gjort dom med extra hög mudd i midjan så det inte ska glipa så lätt när han sitter i vagnen eller rullstolen.

På tal om rullstol.
Imorgon ska vi vara med på Rullstolsloppet som går runt Tisken.
Starten går kl 18 om nån undrar.

 Robert slog på stort och cyklade till jobbet idag.
Det blev en tur på 5 mil tur och retur.
MYCKET bra jobbat av honom!! 👏💪👊
 En annan som varit duktig idag (som alla andra dagar) är Fabian.
Vi har varit till tandläkaren.
Han är så rolig.
Alltid när vi kommer upp till badet så delar han ut blå skoskydd till alla som ska in.

Idag fick han syn på en korg med skoskydd innanför dörren hos tandläkaren.
Innan jag hann blinka så hade jag fått ett par.
Så pekade han på en stol att jag skulle sätta mig där och ta på dom.
Bäst att lyda såklart.

Hans besök hos tandläkaren gick bättre än väntat.
Han behövde inte sövas denna gång och hans tänder såg fina ut.
Helt smärtfritt var det såklart inte då han är en väldigt bestämd liten herre som mycket väl vet vad han vill.
 Jag har bakat bullar idag som blev lika goda som dom ser ut.
 På kvällen har vi haft lite mys i soffan innan läggdags.
Älskar dom sekunder han sitter stilla och man får gosa lite med hans mjuka kinder❤

Imorgon är det veckans höjdpunkt och Fabian ska bada med pappa på Habiliteringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar