Summa sidvisningar

torsdag 1 september 2016

Huvudet under armen

 Cyklade till Ica Maxi och handlade till jobbet i morse.
Ibland undrar jag hur jag klarar mig själv.

När jag handlat klart och skulle gå ut letade jag febrilt efter cykelnyckeln.
Den var helt borta!
Svor lite lätt för mig själv och tänkte att jag måste ha tappat den i butiken.

Kom ut till cykeln och den var låst, med nyckeln kvar i låset.....
Suck va trött jag blir på mig själv...
 Har haft Bingo på jobbet och hade bland annat nybakat bröd som vinst.

 Hemma gjorde jag pizza....
 ....med lite nya inslag a'la Fabian.

 Fabbelito och pappa har fått varsin t-shirt av Markos kompis.
Han har tryckt upp dom speciellt bara för dom.
Snygga va 😊👍
 Och så dom sötaste tjejerna i hela världen.
När Selma hade kommit till dagis idag så ropade Alice.
-åh nu kommer min lillasyster! Sprang fram och kramade om Selma som kramade tillbaka❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar