Summa sidvisningar

måndag 25 juli 2016

Stulna bilar och Baywatch brud

 Jag tog mig ut på en motionsrunda innan det blev allt för varmt ute.
Svetten bara forsade av mig ändå.

Nåja en bra start på dagen blev det.

Bilen jag skrev om igår som vi frågade om han behövde hjälp.
Den stod kvar idag när vi åkte ut till Grycksbo för att bada.
Den visade sig stå på nån bilfirma nånstans i Sverige och hade körförbud.
Det är nästan att man kan tro att han som körde fick panik när han såg polisen.  Hörde dess sirener och trodde dom var ute efter han....

 Fanny, Jesper och Selma var redan vid stranden när vi kom.
Grycksboborna måste vara ena riktiga sömntutor.
Vi var rätt sena som kom runt halv tolv trodde vi.
Men det var bara dom och ett par till där.
 Här hemma i stan är det fullt på stranden runt tio.



 Måste ha varit minst 26°C i vattnet för det var knappt att det svalkade.



 Selma och Fabian somnade nästan samtidigt i varsin rolig stil.

 Jag försökte mig på lite snygga poser i vattnet men det gick ju sådär.
Måste ha lite kort på mitt långa hår innan det ryker på onsdag.



Vill ni se en snygg film på mig får ni kolla in min Instagram. Finns en länk till höger.
Men snygg var nog att ta i.....Rätt skoj är den då ;-)

 Molnen tornade ihop sig framåt eftermiddagen så vi packade ihop och åkte hem.

 Nåt jag är väldigt tacksam för är att vi får blöjor som hjälpmedel och slipper den utgiften.
En normal pojke på snart 4 år har ju sällan blöja längre.
Men här får vi nog ha det ett bra tag till.

Packade upp en leverans idag så nu klarar vi oss över sommaren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar