Summa sidvisningar

lördag 9 juli 2016

Säkerheten före allt och lite skitsnack

 Vi blev väckta av en liten buskille kl 05.
Blev ett par koppar kaffe för att vakna till och så kollade vi hur vädret skulle bli under dagen.
 Morgonen skulle bli fin och sen skulle det bli regn och åska på eftermiddagen.

 Morgonen var verkligen varm och fin.

 Vi gav oss ut på en tidig morgonpromenad.



Jag tycker att det är lite skoj att se hur långt vi gått när vi är ute.
Tiden är inget jag kollar på då jag oftast glömmer att stänga av appen när jag kommit hem.

 När vi kommit hem gjorde vi oss klara, gav Fabian mat och så körde vi ut mormor till Bjursås.
Blev ett stopp på McDonalds på väg mot Valborg då vi började bli hungriga.
Robert som alltid spiller på sig klädde jag in i servetter så han kunde äta sin burgare.

 Närmaste XXL butik ligger i Valbo och vi skulle dit för att kolla cykelhjälmar.
Vi åker till Varberg på semester en vecka och ska ha cyklarna med oss och vi behövde nya hjälmar alla tre.
Jag har haft min länge och den sitter inte alls bra, Robert har ingen alls och Fabian har växt ur sin.

Vi hittade varsin hjälm och Fabians till ett sistaminuten pris så den blev riktigt billig.
 På vägen hem började det att regna och blixtrat.
Det small till så hela bilen skakade.
Fabian trodde att vi var i en biltvätt då det regnade så mycket och blev helt panikslagen i bilen.

Jag fick sitta bak med honom och hålla om honom till han blev lugn.
Stackarn, går ju liksom inte riktigt att förklara för honom heller.
 Hemma igen sken solen och Fabian gick utan blöja med bara shorts på sig.
Han kom och typ ville säga nåt till oss när vi satt på balkongen och han hade varit på sitt rum.

Vi fattade inget och han tröttnade på oss och började klättra på Robert och busa.
 Efter en stund gick Robert in och jag hör han ropa med panik i rösten!
Fabian hade bajsat på golvet på sitt rum och sen gått i det.
Spåren ledde ut på balkongen, jag och var dom slutade kan ni ju lista ut ;)
 Blev ett kvällsbad för killen med bajs under fötterna.
 När han somnat dukade vi upp lite godsaker och åt i lugn och ro.
(Nåt som inte existerar så länge Fabian är vaken)

Nu är vi redo för vår cykelsemester i Varberg.
Klart alla måste ha hjälm på sig.
Längtar så tills vi ska åka dit!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar