Summa sidvisningar

torsdag 21 juli 2016

Jämställdhet och frisyrtips

 Jämställdhet är nåt vi värnar om här hemma. Allt ska delas rättvist.
Som när vi ska cykla iväg och bada till exempel.
Då har Robert en stol på ryggen, jag har Fabian i cykelvagnen, två cykelkorgar på var sida pakethållaren fulla med saker samt spänt fast det som inte fick plats på pakethållaren.

Frågade Robert flera gånger efter vägen om det gick bra med stolen på ryggen.
Det gjorde det.
Han är så stark min man!
 Själv hade jag sån mjölksyra efter att ha släpat på all packning ut till Främby så benen knappt bar när jag klev av cykeln.
Önskar jag var lika vältränad som min man. Han skuttade av hur lätt som helst och trippade ner till sjön.

Innan jag hade kommit ner med alla saker hade han hunnit dyka i och doppa sig.
Om man bara var hälften så snabb som han.
 Så så graciöst han kan dyka också. Blev knappt stänk i vattnet efter honom.

 Vi var först på plats och blåare himmel än såhär kan man inte önska sig på semestern.

 Det tog inte lång tid förrän gräsmattan var full med fler badsugna familjer.
 Fabian  tog sig ett dopp på balkongen när vi kom hem.


 Han är inte särskilt känslig att få vatten i ansiktet.



 På kvällen laddade vi ner i soffan i väntan på Ernst på tv'n.
Fabian skulle hålla bådas våra händer när han åt välling.
Fina älskade lilla pojken.
 
Jag har googlat frisyrer då håret ryker nästa vecka.
Min röst hamnar på den längst upp till vänster. 
Roberts på den längst ner till vänster. 

1 kommentar:

  1. Hjälp vad jag skrattade när jag såg Roberts favoritfrisyr!!!! Man kan inte säga annat än att hon fått jobba lite extra för att få till den luggen!!! :-) Karin.

    SvaraRadera