Summa sidvisningar

lördag 16 juli 2016

Bästa kompisar

 Vi hade tänkt cykla på förmiddagen då solen sken och det var så fint ute när vi gick upp.
Skulle bara köra mamma till Bjursås först.
Vi stannade till hos min bror på vägen tillbaka. Fick kaffe och pratade lite.
 Hans fru Anna har alltid haft så fint i deras trädgård.
 Vackra blommor i både rabatter och lådor.

 Nån cykeltur blev det inte då det mulnade på och blev kallt och blåsigt.
 Vi fick besök av Selma istället som sover hos oss här i natt.
 Direkt jag hämtat henne och vi kom in till oss sprang hon in till Robert och gav honom en puss.

Sen har hon och Fabian busat och skrattat ihop.

 Dom tycker verkligen om varandra. Dom kramas och myser tillsammans.
 Fabian som sen en tid tillbaka bara somnar när vi ligger bredvid honom blev nattade av pappa idag.
Lilla Selma somnade en stund senare på mitt bröst efter att ha legat och snurrat mitt hår.
Jag får nog spara hästsvansen så hon har nåt att snurra sig till söms med när jag klippt mig :)

Hon brukar alltid sova länge på morgnarna, men imorgon blir hon nog väckt tidigt av morbror.
Bäst att hoppa i säng och få lite sömn medan dom små sköningarna sover ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar