Summa sidvisningar

onsdag 6 april 2016

Lyckad kväll och överraskningar

Fabian var så ledsen och frustrerad i morse. Vi förstod inte vad det var han ville. 
Han grät så tårarna trillade nedför kinderna.

När vi kom på vad han ville så blev han strålande glad igen. Han ville ligga i sin myspöl och lyssna på musik.
Han hade inte sovit klart utan vaknade alldeles för tidigt. 
Då blir det gärna lite extra knasigt.
Till lunch åt jag gott och nyttigt. Robert hade lyckats hitta den perfekta avokadon.
Gjorde en play doh lera till Fabian idag. Han tyckte för första gången om att leka med den så det var ju ett framsteg.
På jobbet har jag haft mat och sång med mina vänner.
Hade gjort en köttfärspaj  och en ost och skinkpaj med broccoli.
Båda blev riktigt goda.

Och så sallad till det.
Imorgon ska vi ut på roligheter. Robert har fixat en överraskning åt mig.

För andra gången sen Fabian föddes ska vi åka iväg och sova utan honom en natt.
Vi ska på kryssning och mormor ska sova här med Fabian.

Det ska faktiskt bli riktigt roligt. Dagarna blir väldigt intensiva med honom ibland och särskilt när han inte mår riktigt bra. 
Nu ska vi njuta av varandra men sova ut det ska vi inte göra.

Vi har bokat frukost och jag är alltid så nojig att vi ska missa den, så jag brukar vakna tidigt och tjata om att vi måste gå upp och äta.
Stackars Robert han har det inte lätt. 
Men vi kan ju gå ner och lägga oss igen sen efter frukosten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar