Summa sidvisningar

tisdag 19 april 2016

En nära-döden-upplevelse

Var ut till Grycksbo i morse och hämtade Fanny.
Passade såklart på att kramas med Selma lite.
Hon var så söt dör hon knallade runt i sin uppknäppta pyjamas så den såg ut som ett nattlinne.
Världens snällaste mamma/mormor lånar ut sin bil så vi kan köra.
När jag kom hem blev det en middagsvila med nästa lilla mysprick och alla hans vänner.
På balkongen lyser vårblommorna och idag har dom klippt gräset för första gången. 
Var inte det väldigt tidigt?
Jag skulle ner och köpa mjölk till kaffet imorgon. 
Fick skjuts av Rasmus i Buicken ner till affären. Han och Felix kom in och hälsade på oss en sväng.
Det är väl en ära när ens barn vill köra runt på sin mamma i raggarbilen utan att skämmas (vad jag vet) 
:)
Vi satt och fikade och godan ro när jag frågade vad det var som lät.
Var tydligen bara jag som hörde ljudet.
jag hade ett kryp i örat!!!
Fy f-n vad obehagligt!
Fick panik och flaxade och skrek! 
Robert kollade i mitt öra och tyckte att han såg nåt där inne!
Jag hörde ljud i örat och började må illa av äckel och obehag.

Han kollade med ficklampa och pillade med en pincett i örat på mig.
Men jag tror att djuret på nåt vis tagit sig ut innan.

Min fasa är att nåt djur kryper in (eller ut) ur nån kroppsöppning!
Vidrigt är bara förnamnet.
När jag lugnat mig sen och krypet var borta blev jag utskrattad av tre killar för min panikdans med skriksång till.
Själv är jag glad att jag överlevde händelsen. 
Jag sa flera gånger att jag hoppas jag svimmar så jag slipper vara med om det här!

Ett tag var jag på väg att gå (läs springa) upp till akuten! 

Vilken tur att jag överlevde det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar