Summa sidvisningar

lördag 14 april 2018

Underbara efterlängtade vårdagar

 Vi tog en promenad i vårsolen på förmiddagen.

 Så skönt att starta dagen med några timmar i solen.

 Så här jag bytt mobil idag.
Hatar egentligen att byta mobil men den förra började krångla och det är ännu drygade.
Så ett antal svordomar senare ju de jag börja testa nya mobilen.
Kameran är grym och det är ju det jag mest använder.
 Fick lova att testa selfiekameran.
 Och jag var tydligen inte den enda heller så jag när jag gick igenom bilderna 😂
 Fabian som Vaknade strax före 04:30 somnade under sin häst i myspölen efter all frisk luft och lek.

 Fick finbesök av storebröderna till Fabians stora glädje.

 Även Fabian har testat funktionerna i kameran.
 Eftersom det var rena sommarvärmen på balkongen så fick det bli en god sommardrink.

Som man saknat denna sol och värme i luften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar