Summa sidvisningar

lördag 7 april 2018

Fy fallera vilken rolig kväll!

 Köpte en hårfärg för länge sen jag egentligen hade tänkt ha i innan kryssningen.
Men det hanns inte med men igår åkte den i.
Den sitter bara några tvättar så därför vågade jag testa den.
Medan jag färgade håret lekte bröderna med bilarna och körde som galningar.
Fabian höll på att skratta på sig när Rasmus lekte med honom.


 Igår var kvällen här som vi väntat på länge.
 Jag, mamma, Elin och Fanny skulle ut och bowla och äta.
 Skulle ta en selfie på oss men Elin höll för handen för kameran så bara hon blev med på bilden.
 Vi har skrattat oss harmynt av allt tok.
Fick ju lov att ta en bild där inte Elin gick vara med också.

 Ingen av oss är nåt proffs på att bowla.
 Men kul hade vi.
 Med mamma i närheten blir det alltid en massa tok och skratt😂

 Den enda med vinnarskalle i gänget är väl jag så det var tur att jag vann till slut😁

 Vi hade bokat bord efter bowlingen så vi skulle äta där.
Var lite tidiga så vi fick hänga i baren en stund innan vi fick bordet.
Men det gick knappast nån nöd på oss där😂


 Fanns inte så mycket att välja på än hamburgare så det blev hamburgare.


 Efter maten gick vi till ett lite lugnare ställe och tog en god Mojito.

 När vi druckit ur den och skrattat färdigt gick vi hem.
 Mycket nöjda efter en helt underbart trevlig och rolig kväll med mina favorittjejer❤
 Idag har vi dammat av rullstolen och varit ute en sväng med den.
Fick börja med att gå och pumpa däcken.
Har inte gått att använda den på hela vintern för all snö.
 Till mellis har vi ätit kesoplättar med jordgubbar och kvarg.
Till middag blir det helstekt ytterfilé med rotfruktsgratäng.

Fick en härlig sovmorgon av min man i morse.
Den var välbehövlig kan jag säga fast vi var hemma i skaplig tid igår😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar