Summa sidvisningar

onsdag 21 februari 2018

Snabba svar och goda besked

 Lilla Fabbelito Wickström 5 år❤
Den här tröjan finns bara i en upplaga och är gjord av en kompis till Fabians gudfar Marko.
 Även fast man är sjuk måste man få lite frisk luft.
 Fabian blev så glad när lokföraren vinkade till honom när tåget skulle åka.

 Fåglarna blev glada när dom fick lite mat av oss också.
Även om dom blev osams med varandra om maten.
 Idag har jag varit och gjort lungröntgen.
Eftersom man en gång i tiden varit rökare är man ju lite orolig såklart att det ska vara något.
Jag han väl vara hemma nån timme så ringde läkaren med svaren på röntgen.

Jag trodde jag hörde fel först och frågade igen vad hon sa- jo, jag har svaren på röntgen.
-redan så jag!? Jag har ju knappt hunnit hem.
-Allt ser jättebra ut så hon.
Det kändes så himla skönt.

Nu hoppas jag att hostan ger med sig med tiden och att orken kommer tillbaka.
Om man hade bara en bråkdel av Fabians energi.
Han har feber, hostar som bara den, snoret rinner men prickarna börjar torka in och se bättre ut.
Men det märks på honom att dom kliar än.

Kanske lite därav oron i kroppen❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar