Summa sidvisningar

torsdag 15 februari 2018

Det är inte riktigt bra med Fabian

 Coolaste killen i stan😎
Lätt sötaste i alla fall😍
 Och den mest tacksamma att sy kläder till.
Han blir så glad!
Ska ha dom på direkt och sen springer han snabbt till spegeln för att kolla in dom.
Stolt och nöjd som bara den😃
 Igår var det ju Allahjärtansdag.
Jag är sämst på att uppvakta men bäst på att bli uppvaktad.
Fick ett jättegulligt kort och smarriga karameller av Robert❤
 Fabian mår inte bra.
I morse gick vi upp redan 03:30.
04:30 hade vi hunnit kolla både OS och druckit kaffe.....
 När han satt i min famn i morse såg jag att han hade nån prick på benet.
Tänkte inte mer på det då, hjärnan hade nog inte vaknat till riktigt .
 Nu på kvällen såg jag ännu fler prickar och nöt jag drog upp tröjan hade han flera stycken på magen.
 Kollar man noga så ser dom vätskefyllda ut.
Misstänker att han kanske fått vattkoppor.
Så då är det väl bara att räkna med ännu mindre sömn ett tag framöver.
Stackars lille skruttpojke❤
 Jag fick en stund för mig själv vid symaskinen på kvällen så han blir nog glad när han får nya byxor imorgon.
Har skurit ut delar till en tröja också men orkade inte sy mer idag .

Nu blir det god natt😴

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar