Summa sidvisningar

tisdag 2 maj 2017

Fjärilar i magen

 Såhär ser det ut mest för jämnan om jag sätter mig ner nånstans.
Som om jag har en utväxt från mig eller en mindre siamesisk tvilling.
På nätterna ligger han på mig och sover eller tätt tätt intill❤

Så kan vi ju inte ha det hela dagarna så vi gav oss ut på en cykeltur😊

 Vi har nog utforskat en hel del av Faluns cykel och gångbanor idag.
 I Varggården stannade vi till och lekte i en lekpark vi fick syn på.
Fabian älskar att vara ute och gå och cykla han med.
Det är tur för mig det😊
 Alltså det börjar närma sig nu!!
Imorgon åker vi till Stockholm och på torsdag morgon flyger vi till Rhodos.

Måste kolla igenom så vi packat med oss allt imorgon.
Har bokat airshell idag, som skyddsväskor för vagn och rullstol.
När dom andra var små och vi flög till Gran Canaria så fick vi en vagn förstörd.
Nu tar vi det säkra före det osäkra.
 Vi har tränat på att använda solglasögon i solen på balkongen.
Det går sådär, men fick sitta på i några minuter i alla fall.
Det är stort bara det med tanke på att att det inte alls gick ens att få på han dom förut.

 Han har sin egen stil när han ritar också😊
 Glömde slå på appen när vi cyklade hemifrån men vi lyckades komma upp i lite över 2 mil på cykeln.
Kan väl nästan säga ett det måste räknas som 4 när man drar på ett tungt lass bakom cykeln🚲😉

Nu ska jag krypa ner bredvid min lilla och stora älskling.
Sista natten i vår säng på ett par veckor nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar