Summa sidvisningar

söndag 19 mars 2017

Modevisning och skogsmullar

 I fredags tog jag en promenad innan jobbet på morgonen så jag skulle börja lite senare.
 Jag hade modevisning och klödförsäljning på jobbet och hade dukat upp med lite plock och gott.
 Det gick in mer än jag kunnat föreställa mig i min lilla lokal.
 Själv provade jag hattar och köpte mig den blå till semestern på Rhodos.
Bara 45 dagar kvar tills vi åker nu🌞👒
 När jag gick hem från jobbet stod ett rådjur och såg skeptiskt på mig.
Alltså hur härligt är det inte när klockan är 18 och det är alldeles ljust ute än!
 Jag och Fabian hade köpt ett litet paket till Robert som han fick när han kom hem från jobbet.
Snälla Fabian hjälpte till att både slå in och öppna det.

 Igår hade vi sällskap av Fanny och flickorna hela dagen.
 Vi var uppe i stadsparken och lekte i skogen.
Hade tusen kottar i vagnen som Fabian samlat ihop.

 Vi var ute i ett par timmar sen gick vi hem och åt lite lunch.
 Lovis hon var klädd i mormorsydda kläder från topp till tå ❤
 Selma är så himla gosig och snäll med sin syster.
 På kvällen fixade jag till mig en god plocktallrik.
 Robert som jobbar i helgen har sovit i syrummet.
Jag har trängts med en häst och Fabian i vår säng.
Nu väntar vi in flickorna igen så ska vi gå och mata fåglarna idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar