Summa sidvisningar

torsdag 16 mars 2017

Dåligt med sömn då får man tydligen mycket gjort

 Ja vad ska man säga....
Igår somnade han i tid på kvällen och jag fick en lugn och skön kväll för mig själv.
Robert var i Grycksbo och kollade på hockey.

Det verkar som att vi får börja välja om vi vill ha lugna mornar eller kvällar.
Kl 04:00 slog han upp sina blå och hade sovit klart.....
Robert skulle strax upp då för att åka till jobbet men jag hade ju gärna sovit några timmar till.
Strax efter 8 somnade han om.

Då kunde inte jag sova så jag satte mig vid symaskinen.
 Sydde mig ett par till fsvoritbyxor. Älskar mina egna byxor!
Finns inga skönare😊
 Min systerson fyllde ett i början av månaden men jag har inte hunnit få klart några presenter.
Idag hann jag med att få färdigt två par byxor att skicka ner till honom.

 Fabian fick en ny mössa och så har vi kollat in tåg såklart.
 Fick ett roligt mejl så nu har vi valt hjulskydd till Fabians nya rullstol.
Det blir dom gröna med spindel på.
 Fick lite trevligt och underhållande besök på kvällskvisten.
Selma fick vara hos oss medan hennes föräldrar handlade i lugn och ro.

 Jag har även hunnit med att göra en egen granola.
Tog lite av det som fanns hemma och rörde ihop bara.
Hade i havregryn, solrosfrön, linfrön, kanel, krdemumma, vatten, olja och honung.
Körde det i 200° i 20 minuter och rörde om lite då och då.
Hackade mandel och rostade i stekpanna.

Blandade sen i mandeln, kokos och russin.
 Gott som bara den blev det👌

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar