Summa sidvisningar

onsdag 25 januari 2017

Tjong i planeten

 Tjejligan kom in till oss idag med.

 Jag vet inte om Fanny trodde hon skulle få vila....
 Tji fick hon i alla fall. Blev anfallen av två galningar😁

 Vi klädde på oss och gick ut istället.
 Tog en promenad till biblioteket och busade runt.
Eller rättare sagt jag och team galningarna busade runt medan Fanny satt och ammade Lovis.
 Vi gick bort till Lek & Baby för att kolla på en ny barnstol till Fabian.
Det funkar inte längre med den vi har nu.
Fabian domnar i benen och får kramper som gör så ont att han blir ledsen.
Vi kan inte ens åkta till Borlänge, en resa på typ 10 minuter en kvart utan att han får kramp.
Fabians snälla gudfar Marko ska betala stolen åt honom.
Det blir en sen julklapp och en toppenbra sån dessutom.

Vi stod utanför butiken på trottoaren och pratade med Elin, Alice och deras pappa/morfar.
Pang sa det i nacken och jag fick ett snöras från taket rakt på mig!!

Jag blev helt paff!
Tur ändå att det var jag och inte nån av dom små i vagnarna som fick det på sig.
Nu är jag alldeles stel i nacken och kan knappt vrida på huvudet.
Ska ringa vårdcentralen imorgon och kolla upp vem som äger fastigheten.
 Hemma igen fortsatte attacken mot Fanny.


 Jag tog det lite lugnt med min stela nacke och bara gosade med Lovis och Fabian❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar