Summa sidvisningar

fredag 27 januari 2017

Hipp hurra för min man på hans födelsedag!

 Vi skulle tydligen uppvakta pappa tidigt i morse tyckte Fabian.
Redan kl 04:20 blev det paketöppning och kaffe.
 Fabian hjälpte till såklart.

 På jobbet har jag bakat fikabröd och bingovinster.

 Tekakor, hallongrottor,  vaniljbullar och säterknutar .

 Alla ville vinna men inte riktigt alla vann.

 När jag kom hem från jobbet hade Robert förberett för fika och gäster hemma.

Hans mamma hade bakat den omtalade italienska, FANTASTISKT goda smörgåstårtan (som hon för övrigt  vägrar släppa ifrån sig receptet på) ! 😂
 Hans kusins fru hade gjort underbart goda vårrullar.
Har ätit så magen står åt fyra hörn....

 Barnen var samlade och dansade och hade skoj med varandra.
Jag är trött så ögonen går i kors.
Imorgon ska vi till Karlstad och kolla på hockey.
Det blir Fabians första besök i Löfbergs arena.
Nu blir det strax god natt för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar