Summa sidvisningar

tisdag 17 januari 2017

Bävat mig helt i onödan

 Alltså jag vet inte vad det blivit av Fabians sömn.
Finns inga som helst rutiner och vi ser inte ut att få några heller.
Han vaknar och somnar hur som helst.
Somnar han i tid på kvällen så vaknar han mitt i natten och är vaken i flera timmar.
Detta innebär att även vi får en dålig sömn.

Jag och Fabian sover allt oftare på syrummet då Robert ska upp redan kl 03 ibland och verkligen behöver sömn för att kunna ha ansvaret att köra folk på bussen.

Nu till det jag bävade för igår.
Var till tandläkaren i morse.
Jag har inte varit dit på flera år och drömt mardrömmar om mina tänder.
Drömt att jag vaknat och alla mina tänder har legat på kudden.
Nu var det tack och lov inte så illa utan såg riktigt bra ut.
850:- fattigare dock.....

 Jag och Fabian var till biblioteket och lekte lite.
 Att sitta still och läsa en bok är inte riktigt hans grej.
Har man tur hinner man läsa en rad.
Men han tycker att det är kul att vara där och bygga med dom stora klossarna.

 Sen kom det jag sett fram emot mest.
Fick presentkort i julklapp av min snälla man på en fransförlängning på Lust och Fägring.
 Vilken skillnad va!?
Så skönt att bara stiga upp på morgonen och känna sig fräsch direkt.
Särskilt den här årstiden.
Mina tårar rinner när det är kallt eller blåser så med mascara ser jag ut som en zebra i ansiktet innan jag kommit till jobbet.
Nu slipper jag det😊

Hoppas på lite sömn nu bara så kanske påsarna under ögonen också försvinner eller åtminstone krymper något....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar