Summa sidvisningar

torsdag 31 oktober 2013

Fläktfisar

Jag tycker att de är rätt så skönt när de blir lite svalare ute.
De allra bästa är att man inte behöver ha nån fläkt i sovrummet för att de är för varmt.
Robert har en förmåga att vara lite gasig i magen.
De doftar verkligen inte hallon heller! Som de gör om jag råkar släppa väder.
Vi brukar ha en fläkt ståendes i fotändan på sängen på somrarna.
Dess värre måste den stå på Roberts sida då den skulle hamna mitt i dörröppningen annars.
Den största nackdelen med de är att när han fiser så blåser den rätt i ansiktet på mig och landar som en käftsmäll!!
När han va tjock så hade han en maskin när han sov.
Den blåste in luft så han andades riktigt då han snarkade och hade jättemycket andningsuppehåll.
Ibland kan jag på sommaren önska att han hade den än.
Då skulle jag ta bort filtret och fisa i apparaten så den blåste rakt in i näsan på han!
Synd va ju förstås att den skulle lukta hallon och han skulle väl bara bli hungrig eller nåt....

1 kommentar:

  1. Hahahaha underbart! Du är ju inte riktigt klok (och jag äääälskar det!!). Tack för kvällens skratt :)

    SvaraRadera