Summa sidvisningar

onsdag 4 januari 2023

Välkomnar 2023 och söker fler assistenter

Dessa sjukdomar släpper inte riktigt tag om oss. Det tar om och avlöser varandra med olika virus hela tiden.
Man vädrar, tvättar och försöker få ut allt sjukt men det spelar ingen roll.

Selma fick vara med mig när hennes mamma jobbade. Hon har åkt på både ögoninflammation, hög feber, hosta och förkylning. 
Fabian piggnade i efter att ha varit helt slut och orkeslös av influensa, covid och magsjuka som avlöste varandra. 

Det såg inte ut som att han skulle kunna komma iväg och hälsa på hos gudfar Marko. 
Men dom kom iväg till slut.
Vi har firat Lovis som fyllt 6 år.
Hon fick ett nytt rum men jag glömde fota bakom dörren i det fina rummet 😄
Även Elin har fyllt år men hon var inte hemma så henne får vi fira sen.
Hon fyller ju på självaste nyårsafton. 
Nyåret firade vi hos Fanny med en trerätters middag på min mormors gamla servis.
Blev så snyggt med servettringar Fanny slängde ihop lite snabbt av en bit papper och en guldpenna jag tog med.
Matchade riktigt snyggt med porslinet. 
Lovis hade önskat sig en stor tavla med sitt namn på så jag gjorde en till henne.
Den hänger på hennes nya fina rum nu som jag glömde fota😅
Den här killen var helt slut i flera dagar efter magsjukan.
Orkade inte ens gå till toaletten så jag fick köra han i rullstolen. 
Det är tur vi har den, han är både lång och tung att bära runt på.
Jag hämtade lite luft i det vackra vinterlandskapet.
Kollade fönstren i Östanfors.
Nu ser vi fram emot ett friskt 2023.

Hoppas kunna hitta lite fler assistenter till Fabian också.
Helst någon yngre pigg, energirik kille som kan hålla Fabians tempo.
Det är främst kvällar och helger som behövs så det är ett bra extra jobb om man t ex pluggar eller så.

Bil och körkort är ett krav då han kan behövas hämtas på skolan och köras på dans.

Jobbet blir både i Grycksbo hos mig och i Falun hos Robert. Det beror på var vi befinner oss för stunden.

Garanterat roliga arbetsdagar utlovas.
Finns ingen roligare, gladare kille än Fabian.
❤️
Mejla mig gärna om intresse finns på:
cathrinewickstrom@hotmail.com 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar