Summa sidvisningar

söndag 15 januari 2023

En riktigt kalashelg

Den här helgen har gått i kalasets tecken. Alice och Selma delar ju födelsedag och hade gemensamt kalas uppe hos Elin idag.

Fabian hade kollat in så att det var fiskdamm och höll på att skratta på sig när det kom både strumpor och kalsongen istället för godispåse på kroken😂
Iris fick smaka på lite tårta, men hon vill inte gärna äta eller smaka på nåt annat än mammas mjölk.
Dagens 9-åring.
Alice 💝
Selmas tårta med enhörning enligt önskemål. 
Födelsedagstjejerna.
Alice och Selma.
Dagens 8-åring.
Selma 💝
Vi gjorde en liten tripp till Borlänge där hon fick välja present själv och så ville hon äta på Max.

Sen ska jag ta med Alice ut på samma grej.
Eller rättare sagt det hon vill göra, men bara hon och jag.
Sen har vi gjort nåt vi inte gjort på många år.

Vi var och gratulerade min pappa.
Efter ett uppehåll på sisådär 10 år har vi smått börjat ta upp kontakten igen.

Fabian har inte träffat sin morfar många gånger, men nu får dom lära känna varandra lite.

Fabians morfar har en liten snickarbod, gissa om Fabian gillade den direkt 🙂
Jag, barnen och min bror med familjen samlade ihop och köpte ett par Icebugs åt honom.
Med tanke på hur gatan utanför honom någon dag innan så kändes det som ett väl behövande par skor.
Man får lägga det som varit bakom sig och ta vara på tiden som är kvar❤️

Det känns bra och jag hoppas att det blir bra.
Pappa har alltid hållt sig sysselsatt med något.
Skrivit många böcker med bilder på Falun bland annat.

För tillfället sysselsätter han sig med att göra söta träskapelser i miniatyr.
Vi är tre syskon men det finns nog bara dessa två bilder på oss alla tre samtidigt. 

Dom är nog tagna för nästan 20 år sedan.
Men skönheten består😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar