Summa sidvisningar

måndag 12 december 2022

Då kör vi omgång nr 3 med covid

Vad gör man inte för att få sin sjuka lilla pojke glad.

Hos mig finns ingen plats för en julgran. Fabian vaknade lite ledsen efter att ha sovit några timmar på soffan. Han ville ha en julgran...
Vi bäddade ner oss hos Robert I fredags med feber både jag och Fabian. Här fanns inte tillstymmelse till julpynt eller julkänsla nånstans. Jo en liten tomte och ett julkort från Fabian hade han.

Men han fick vackert åka till Rusta för att köpa både gran och julstjärnor till fönstren.

Fabian blev så glad när han fick klä granen🎄🥰
Nu har vi bäddat ner oss i soffan igen. Nöjda med hur juligt och mysigt det blev här.
Bara jag som tagit ett test och testat positivt men gissar att Fabian har samma. Andra vändan för honom och tredje för mig. Återstår att se hur länge Robert klarar sig, han har haft två omgångar av covid han också.

Jag har helt tappat smak och lukt. Sist var jag utan i flera veckor.

Hoppas verkligen det kommer snabbare tillbaka den här gången. Det blir ju liksom en massa extra gott till julen man vill känna smaken på.
Att lukten är borta är ju liksom en vinst när man är hemma hos Robert som ofta är "lite" kass i magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar