Summa sidvisningar

tisdag 19 mars 2019

Man måste kolla tillbaka ibland för att se vad som hänt

 Idag efter jobbet körde Robert och Fabian ut mig till Staberg så att jag fick springa hem.
Det blir trist att springa samma vägar och jag Vill ju inte tröttna på att springa nu när det är så kul.

 Kollade tillbaka på lite bilder tagna sommaren 2016.
Helt otroligt vad kroppen förändrats!
Jag mår sååå mycket bättre idag än då.
Inga smärtor i rygg eller mage, eller ryggen kan jag känna av ibland men inte alls som då.
 Nu behöver jag inte längre sitta och ta i för kung och fosterland för att dra in magen på kort.
Nu kan jag bara vara och må bra.
Jag älskar känslan efter att man tränat.
Ju mer energi jag gör av med desto mer får jag.

Robert har äntligen börjat repa sig efter en fruktansvärt långdragen förkylning med envis hosta.
Han kom precis hem från gymmet och har kommit igång med sin träning igen.

Maten är den viktigaste biten och det som till att börja med fick kilona att rasa.
Bra mat och träning är ännu bättre👍💪🙂

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat!! Jätte duktig är du! Skönt när man känner sig tillfreds med sig själv. Kram och ha en bra dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack❣ och tack det samma! Kram 😊

      Radera