Summa sidvisningar

torsdag 14 mars 2019

En aha-upplevelse

 Det har varit medarbetardagar med jobbet.
Förra året var det inget som lockade så jag var inte på något.
I år hade jag kunnat gå på allt tror jag.

Det första jag testade var för första gången någonsin och det var yoga.
Yin yoga tror jag det hette.
Det höll på i en timme och vi fick börja med att lägga oss platt på rygg med handflatorna uppåt.
Det värkte i svanken och jag försökte ändra ställning så gott det gick.
En timme senare och en massa olika övningar senare skulle vi lägga oss platt på rygg igen.
Jag kände inte av svanken alls!
Det gjorde inte ont någonstans!!

Helt sjukt!
Nu skulle jag vilja testa yoga fler gånger.
Det var verkligen en aha-upplevelse!

Utanför yogasalen hade några elever från Kristinegymnasiet gratis massage.
Jag hade även en arbetskamrat som tog fina bilder på mig under massagen 😅👍

Så himla skönt och avslappnande.

 Så var vi på två roliga och intressanta föreläsningar .
Den första var systrarna Kallur även kallade Motionsklubben på Instagram där jag följer dom.
Två härliga tjejer med massor av energi.

Sen var det komikern Jan Bylund.
Herregud va vi skrattade.
Hade kramp i både mage och kinder en timme senare.
Så himla bra!

 Idag sprang jag förbi assistancekåren så jag stannade till och tog en bild och skickade till Fabian som var hemma med pappa.
Det blev 4 km uppförsbackar dom första 4 kilometrarna....
 Lite över 1 mil innan jag var hemma.
Det var väldigt vackert vid Tisken med himlen som speglade sig i vattnet.

På rundan idag tänkte jag mest på livet och hur snabbt det kan förändras.
Idag finns mina tankar hos en alldeles fantastisk och underbar person som lämnat sina nära och kära alldeles för tidigt❤
Livet kan vara så otroligt orättvist och jag blir så ledsen💔

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar