Summa sidvisningar

onsdag 16 maj 2018

Rena rama Rhodosvärmen

 I morse gav jag mig ut tidigt för en promenad.
Klockan var strax efter 7 och det var redan 14° grader varmt ute.

Det blev 5 snabba kilometer sen hem och äta frukost och en dusch innan jobb.
 Började med att handla sen fick Robert och Fabian köra mig till jobbet.
Dom var hundvakt till Fannys lilla hund.
 Endast en dag kvar att jobba innan semester nu.

 Fick med Roberts hjälp upp parasollet på jobbet.
Det är ju galet varmt ute mitt på dagen.
Undrar om vi ens får den här värmen på Rhodos.
Har haft lunch på jobbet och så har jag bakat solbullar för första gången.

Medan degen jäste tog jag min lunch ute i solen.
Eller benen var i solen och resten i skuggan under parasollet.


 Kan varmt rekommendera att baka dessa bullar!
Eller inte för dom är försvinnande goda!
Jag fick lov att smaka en liten bulle.


 Efter jobbet åkte jag och Fabian ut till Grycksbo och hälsade på alla älsklingar där, stora som små.
 Kommer att sakna dom när vi åker❤
Imorgon måste jag börja åtminstone planera min packning
 Nu har Fabian somnat och jag ska klippa Robert och ta hand om hans fötter.
Sen ska jag också sova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar