Summa sidvisningar

lördag 26 maj 2018

Härliga Rhodos❤




Testar att blogga få se om det går att lägga ut.
Bilder får komma sen när vi kommit hem.

Finns att se på min Instagram annars där jag heter cathrinew70.

En vecka går fort.
Första veckan hade vi sällskap av Fabians farmor och farfar.
Men igår åkte dom hem och vi har en vecka kvar.

Dagarna är väldigt intensiva med en Fabian som vill bada hela tiden.
Stranden har vi fått ge upp då han blir manisk med alla stenar och kastar dom hej vilt åt alla håll och hela tiden...

Han fick dessutom ett fult skavsår redan andra dagen nere vid havet.
Vi fick dundermedicin på apoteket och nu börjar det se riktigt bra ut.

Jag har ätit betakaroten i förebyggande i flera månader innan vi skulle åka hit.
Här än så länge klarat mig utan soleksem.

Värmen tar på Fabian så vi turas om att sova middag med honom på dagarna då man blir låst på rummet i några timmar.
Sen turas vi även om att bada med honom och ge varandra tid för motion och vila.

Nätterna sover vi varannan natt med honom som hemma för att få någon sömn.

Personalen här är alldeles fantastisk.
Dom mixar Fabians mat och han har fått massor med bilar av dom att göra köer med.

Idag var det lite sämre väder och vi hyrde bil och åkte runt ön.
Började med Lindos och åkte sen vidare mot Faliraki för att hälsa på min bror med familj som i en hast hamnade på Rhodos istället för en annan ö dom skulle till.

Där nu de vi sitta och ta det lugnt en stund medan dom lekte med Fabian😀👍

Har inte lagt in nån mat på viktväktarna då jag inte riktigt vet vad den innehåller.
Men har skött träningen bra med promenader, löpning och gym.

Men tänker lite extra på vad jag äter men såklart är det semester så blir det ju gärna lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar