Summa sidvisningar

söndag 25 mars 2018

Lägg ner sommar- och vintertid!

 Igår hade vi sällskap av Alice medan hennes mamma jobbade.
 Hon är så himla snäll och go med Fabian.
Hon låter så rolig för hon säger ofta när vi träffar på folk;
De här är Fabian, han är min morbror och jag älskar han ❤
 Hände spännande grejer på torget i stan igår.
Helt orädda galningar som körde som tokar och hoppade högt på sina crossar.
 Vi hade ren tur som såg det.
Skulle bara gå ut en sväng och fick då höra att det var en timme kvar tills dom skulle börja.
 Vi var ganska ensamma på torget till en början.
 Men det fylldes snabbt på.
Bror/morbror Felix och hans kompisar kom också och tittade på och som vanligt blir det mycket bus när Felix är med😃

 Både Fabian och Alice tittade med stora ögon hur dom hoppade högt med motorcyklarna.

 Fabian var helt lyrisk!
Han jublade och klappade händerna.
Sätt med stora ögon och öppen mun och tittade på dom duktiga killarna.

 I morse tog jag en promenad i sol och vårslask.
Min skugga såg så rolig ut🌞
 Blev mycket klättring i snövallar då det var sjöar på sina ställen på gångvägarna.
Den här båten lär nog dröja ett tag innan den flyter igen.
 Var bara hem och åt lite så gick vi ut igen.



 Det är tur att det finns bra kläder för Fabian älskade att sitta i geggan och gräva.


 Inte ett moln på himlen och nästan 10 grader varmt.
 En helt underbar dag med andra ord!!

 Nu har jag kört viktväktarna en vecka imorgon.
Då är det dags för vägning igen också.

Sen har vi ju gått över till sommartid idag.
För min del skulle vi kunna ha sommartid året om.
Den här timmen när man ska ställa om klockan påverkar Fabian jättemycket vid läggdags.
En ynka timme kan ställa det rejält.

Det kommer att ta en stund gör honom att vänja sig vid nya timmen.
Nä bort med sommar och vintertid och kör på en året runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar