Summa sidvisningar

torsdag 15 mars 2018

God natt älskling

 Då har vi som vanligt lagt oss i varsitt rum för att sova.
Eller så att åtminstone en av oss får sova.
Vi sover varannan natt i syrummet och varannan med Fabian.
Vi lägger han alltid i sin säng men han kommer alltid in till våran efter en liten stund.
Sen somnar han men inte den han sover med.
Det är som att ligga bredvid en elvisp ungefär....

Igår var jag på ett kul och intressant besök då det var öppet hus på särskolan.
Jag kände direkt att där vill jag ha Fabian.
Lugn och trygg miljö, många resurser/assistenter/pedagoger och små grupper.
Nu får Fabian gå kvar på dagis ett år till och det känns skönt då det inte finns någon särskola för förskoleklass.
 Idag har jag sytt klart ett babynest, haft tacobuffé och levande musik på jobbet.
(Babynestet gjorde jag hemma kanske bäst att förtydliga)
 Jag fick lov aty skotta infarten till "mitt" hus på jobbet så att vår trubadur fick plats med sin bil bredvid min.
 Helt sjukt vad snö vi fått!!
 Där under snön ute står mina utemöbler nånstans.
Jag undrar jag när dom tinar fram?
Före sommarsemestern hoppas jag😃

Hade en riktigt trevlig kväll på jobbet med mina härliga vänner där.
Nu måste jag skynda mig att somna så jag får sova lite innan elvispen kommer in.

Så om du läser det här älskling så säger jag god natt och sov gott♡
Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar