Summa sidvisningar

lördag 23 september 2017

Pride paraden och tankevurpor

 I fredags körde jag och Fanny ett pass i ytegymmet i Kålgårn.
Känns som vi kommit igång riktigt bra nu.
Vi kommer att bli giftigare än svampen nedan innan vi är klara💪😜

 Det här varit hemmet fullt senaste dagarna av vuxna "barn" och barnbarn.
 Jag älskar det❤
 Mycket bus och stim blir det, precis som det ska vara😊

 Idag har vi haft Alice när Elin har jobbat.
Jag Fabian och Alice gick ner på stan för att kolla in Pride paraden.
 Det tyckte dom var roligt.
Dom satt och dansade och klappade händerna åt alla glada människor som gick förbi.
 En härlig karnevalstämning ❤💛💚💙💜
 Vi hade tänkt gå vidare till lekparken men det hände en liten olycka så vi fick gå hem igen.
 Men på eftermiddagen kom vi ut till lekparken och då hade vi även "mommo"/ gammelmormor med oss.



 Det börjar bli riktigt fina höstfärger ute nu🍁
 Vi var ute ett par timmar sen gick vi och handlade på vägen hem.
 Fanny och Lovis kom in och skulle sova hos oss så vi skulle göra lite god mat och äta tillsammans.
Vi gjorde en egen skagenröra och bakad potatis.
Blev såå himla gott!!
Jag älskar röror!
 Vi har börjat med Melatonin åt Fabian.
Det svåraste är att få i honom det.
Igår gick det bra och han somnade faktiskt i skaplig tid och sov till 6 på morgonen.
Med undantag för blöjbyte.
Ändå vaknade vi i en kisspöl....
Nåja, vi får förmånen att krypa ner i nybäddad säng flera gånger i veckan....
 Fanny och Lovis åkte hem och sov inte kvar.
Lovis hade inga planer alls på att sova och hon var nära på att väcka Fabian ett par gånger.
Då beslöt sig Fanny för att dom skulle åka hem till sig och stimma vidare😃

Felix sov hos oss natten som var och ska sova här i natt igen.
Sa till honom att han får ta sängen på Fabians rum för att Selma och Lovis skulle ha stora sängen.

Då frågar han mig om det finns ett vanligt täcke i den.
Ja vadå frågade jag, det är ju en helt vanlig 90 säng med ett vanligt täcke i.
Jo sa han för att i syrummet där han sov natten innan hade bara ett barntäcke.
Nä så jag det är ett vanligt där.
Näe sa Felix för det täckte bara överkroppen på mig.
Ja men då hade du väl dét på fel ledd så jag.
Jaha, ja det kanske jag hade säger Felix.

Det är så typiskt Felix och jag skrattar på mig😂
Att inte testa och vrida täcket utan tro att det är ett barntäcke och ligga och frysa om benen en hel natt😂

Älskade, underbara, tokroliga Felix😂😂😂❤❤💞

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar