Summa sidvisningar

söndag 17 september 2017

Farliga djur och roliga barnbarn

 Stackars Fabian❤
Han är verkligen superhängig.
Han har sovit precis hela dagen trots att han fått febernedsättande.
Vi skulle passa Alice idag när Elin jobbade.
Jag tog med mig Alice och åkte ut till Grycksbo så att hon inte skulle bli smittad av Fabian.

Höll på att skratta på mig åt henne på vägen ut.
Jag hade radion på i bilen med musik.
Då säger Alice, mormor jag tycker inte om den här musiken.
Nähä, säger jag vad vill du höra då?
Jag vill höra Bonnatvist (med Eddie Medusa)
Men den här inte jag, svarade jag.
Det har Rasmus och Felix (hennes morbröder) säger hon och så börjar hon sjunga låten själv.
Hon kunde hela texten på den från början till slut.
Hon är så himla rolig den där Alice😂
 Jag och Fanny tog en rask promenad på 6 kilometer med Selma och Alice med oss.
Båda tjejerna somnade i vagnarna.
Fanny gick förbi nåt som välte.
Vi stannade till och kollade vad det var.
Vände den rätt igen och såg att det var en korsspindel.
Vet ni att den direkt efter parningen brukar äta upp hanen.

Det var ju tur för Robert att han inte blev en korsspindel för då hade han bara fått ett ligg i hela sitt liv😁

 Fanny och Elin bor ju grannar så att Alice och jag fick sällskap av dom andra tjejerna också.
Vi har haft en sån mysig dag tillsammans ❤
 Hoppas bara Fabian piggnar i nu.
Han har legat precis hela dagen och vill inte varken äta eller dricka.
Lite konstigt för febern är ändå inte skyhög.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar