Summa sidvisningar

lördag 19 augusti 2017

Så här ser sanningen ut

 Vaknade upp bredvid den här lilla godingen (som typ alla mornar) i morse.
Jag vaknade först.
Vaknar oftast först då jag har så ont i ryggen att jag inte kan sova för det.
Fabian ligger alltid tätt i till mig ❤
Han vaknade med ett leende och ett "dä" när han fick syn på att jag tog kort på oss😊

 Regnet stod som spön o backen hela förmiddagen.
Det blev med andra ord ett ypperligt tillfälle att sätta sig vid symaskinen.
En kompis till Fanny ska bli mamma och ville ha ett babynest.
Jag lyxade till det lite och sydde på en spetsbit jag hittade.
Blev jättefint.

 På eftermiddagen kom solen fram och vi gick till parken för att sparka lite boll.
Det slutade med att jag, Robert och Felix sparkade boll medan Fabian jagade oss med stora pinnar😂
 En bild kan visa något helt annat än sanningen.
Lade ut den här på Instagram.
Det nästan ut som att Fabian tar en selfie.
 Här kommer sanningen....
I själva verket jagade han mig med en stan han skulle kasta på mig😂
En liten galning med andra ord😃❤
 När vi kom hem skulle Fabian bada.
Måste nog säga att det är få förunnat att få livemusik till badet😊
Robert satt på toaletten och sjöng till Felix som spelade gitarr.

 Blev en mysig kväll.
Vi har dörren öppen till balkongen.
Har tänt ljus där ute och hör musiken från Sabaton Open air som är på Lugnet.
 Så mysigt på balkongen med ljus och lyktor.
Kvällarna är mörka nu.
Känns i luften att hösten är på väg.

Men varje årstid har sin charm.

Charm har även min älskade bror som jag är så stolt över❤
Idag sprang han ultravasan.
45km på under 4 timmar och kom på plats 46 av 760 st. (På just den sträckan)
Det är bra jobbat av en ung 44-årig vältränad kille😃🏃


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar