Summa sidvisningar

fredag 4 augusti 2017

Fullt ös=trött mamma/mormor

 Fanny har ju fått halsfluss och är jättedålig.
Jesper jobbar så vi åkte ut och hämtade flickorna på förmiddagen.
 Åkte till Dössberget i Bjursås för att kolla på djuren dom har där.

 Det mest intressanta djuret, tyckte dom var kalkonen som lät roligt😊
 Där stod dom och försökte låta lika som den.
 Lovis gillade också kalkonen. När jag vände på mig vred hon snabbt huvudet så hon såg den igen.

 Det körde ihop sig lite när Fabian är inne i en mammig period och flickorna var väldigt "mormiga" idag.
Det är lite ojämn och sluttande mark där och Fabian gjorde världens kullerbytta och skrapade kinden plutten❤

Jag hade Lovis i selen, bar Fabian och skulle hålla Selma i handen😂
 Det var nästan så att man ville byta med grisen.
Såg så skönt ut där den låg och vilade i lugn och ro 🐷😴😉

 Vi hade tur och fick inget regn på oss när vi var där.
 Fantastisk utsikt därifrån!

 Vi sprang runt runt så jag blev alldeles slut.
Det här är ett träningspass om nåt.
Inte undra på att man var smal som ett streck när man hade 4 små samtidigt att jaga runt på och leka med😊

 Efter att ha fått lunch i magen hemma så skulle vi gå ner på stan och hämta ut ett paket från Matsmart.
 Då kom hela himlen ner!!
Lovis hon sov u ser en filt så hon märkte inget och klarade sig från regnet.
Selma satt under regnskyddet.
Fabian älskar när det regnar och han blir blöt.
Jag och Robert såg ut som två dränkta katter😂😂
Vi var blöta ändå in på skinnet.
Kläderna var torrare när vi tog ut dom ur tvättmaskinen än när vi lade in dom😂
 På kvällen efter att vi kört hem flickorna igen har jag rensat i mitt syrum.
Är långt ifrån klar men det blir bra när det är klart.
Ska vika om alla tyget och köra ett lass till tippen.

När hösten börjar att närma sig vill man liksom "boa" lite hemma så att man trivs inne sen.
Eller det kanske bara är jag vill göra så😜

Nu ska jag försöka få Fabian att somna så man får en liten lugn stund på kvällen❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar