Summa sidvisningar

söndag 13 augusti 2017

Det här var absolut sista gången!

 Igår var Robert på sin lillebrors bröllop som han skulle vara toastmaster på för övrigt.
Hade gjort en tavla till dom❤

 Jag var hemma med Fabian och Alice.
 Det var tur att Felix kom in och gjorde oss sällskap för det är full rulle med bara Fabian.
 Det är så kul att kunna hjälpa till med barnbarnen.
Alice pratar så mycket tok och jag älskar att lyssna på henne.

 Efter att ha busat ute fick dom bada lite.

 Sen var det som att luften gick ur dom för dom däckade i soffan båda två.
Alice för natten men Fabian typ bara fem minuter sen höll han låda till halv ett på natten.....

 Jag har kunnat pustat ut lite då alla mina bilder som försvunnit på minneskortet verkar finnas på mitt Google konto.
Så himla skönt!
Har beställt en ny årsalmanacka från personligalmanacka.se .
Jag vann en förra året och har varit då nöjd med den så jag köpte en i år med.
Man kan forma den orecis som man vill ha den.
Översta bilden/collagen blir framsidan på den.
Här även skrivit ut lite bilder och ändrat om på vår fotovägg.

Dagen slutade dock i katastrof.
Det var en fantastiskt fin och härlig kväll...
....ända tills vi bestämde oss för att gå på bio..

Vi skulle se Annabelle.
Jag fullkomligt AVSKYR skräckfilmer!!
Men, men vad gör man inte för sin man.

Fy bubblan alltså!
Aldrig mer säger jag bara!!
Jag får mardrömmar i veckor efter en skräckfilm!
Efter att ha sett den på bio blir det väl sömnlöst ytterligare några veckor.

Felix passade Fabian och ringde en gång för att Fabian var ledsen och ropade mamma.
Jag var mer än redo att gå hem.
Men han skickade ett messa kort därefter och så att Fabian fått glass och att dom lekte så att det fick bra igen.

Skit också, jag som ville gå hem.
Nu kommer jag att ha nackspärr i en vecka efter att ha suttit och kollat i golvet i två timmar.
Fy för otäcka filmer!
Det här var absolut sista gången!!
Det svär jag på!

1 kommentar:

  1. Jag fixar INTE skräckfilmer!! Daten får vara hur snygg och trevlg som helst men filmen får han se själv, utan mig!! Jag gillar inte mardrömmar heller och jag vet att de kommer krypandes i mina drömmar om jag ser en sådan film... Du är modig du!! Kram, Karin.

    SvaraRadera