Summa sidvisningar

måndag 10 juli 2017

Nu är vi på gång!

 Jag kämpar och sliter med dessa kilon som etsat sig fast på min kropp!
Igår joggade/gick jag från Rog till Bjursås där jag blev upplockad av min man.
Det var bog egentligen alldeles för varmt att springa men jag hade vatten med mig som tur var.
 Har på lite drygt en månad tappat nästan 2,5 kilo, minskat 6 cm i midjan, 4,5 cm på låren och 6 cm på överarmen.
Ointressanta uppgifter men uppiggande och peppande för mig😃
Det går sakta men åt rätt håll.

Har som mål att göra 3 träningspass i veckan, förra veckan fick jag ihop 5 så det var ju bra.

 Jag och Fabian går ofta ut och bara strosar runt för att fördriva tiden, hålla honom vaken på eftermiddagen, kolla om det hänt nåt på stan eller bara göra av med lite rastlöshet som vi har båda två.

Igår kollade jag bara för skojs skull hur långt vi kan bli att gå när vi "bara" strosar runt.
Vi kom upp i nästan 4 km.
Det var mer än jag trodde.
 Det roligaste av allt är att vi börjat röra oss tillsammans hela familjen.
Blir som både lättare och roligare när man peppar varandra.
 Fabian älskar att åka runt i sin vagn bakom mig.
Jag ser det som extra träning med han bakom då det blir betydligt jobbigare att cykla.
 Här för första gången på år tror jag bakat bullar hemma och fyllt frysen.
Nu har vi nåt att bjuda på till kaffet när vi får gäster på besök☕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar