Summa sidvisningar

onsdag 12 juli 2017

Fjärilar i magen

 Bilderna hamnade visst i lite konstig ordning men de får bli som det blir😊

Jag cyklade i alla fall från Rog och hem till Falun igår.
Blev en tur på nästan 3 mil.

 Har legat i ganska bra sista tiden så gjorde mig förtjänt av ett glas rosé och en smaskig strawberry diaquri på kvällen.
 Vi fick besök av goda vänner som övergett Falun och flyttat norröver.
Dom är så himla roliga och jag skrattade så jag fick ont i magen.
 Mamma passade Fabian och vi tog en bit mat ute.
Ni anar inte hur skönt det är att kunna äta en bit mat i lugn och ro.
Slippa ha bilar i maten och sitta och mata nån samtidigt som man ska äta själv.
Underbart!

 Vi provade Basta för första gången.
Jag och Robert delade på en pizza med en massa olika ostar på.
Gott och alldeles lagom.

 Beställde in en nutella pizza vi skulle dela på alla fyra till dessert, men det blev mycket kvar av den ändå.
Lite överskattat för min smak.

Imorgon ska jag till kirurgen om min mage.
Är lite nervös faktiskt.
Hoppas verkligen jag kan få hjälp med mina delade magmuskler.
Jag har så ont i både mage och rygg att jag inte kan sova ut riktigt (dom få tillfällen jag får chansen att göra det) på morgonen.
Ryggen värker som en brännande smärta i ländryggen.
Lite svårt att ha en bra hållning när det inte finns muskler som orkar hålla upp en.
Fabian behöver fortfarande lyftas mycket och han är uppe i 20 kilo nu.
Det är en lång tung kille att bära runt på.

Han har växt rejält sista månaderna.
Nu håller jag tummarna för att det går bra för mig imorgon❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar