Summa sidvisningar

lördag 8 juli 2017

Hurtbullar och andra bullar

 Började första semesterdagen med en cykeltur tillsammans med min man runt Varpan.
Jag håller hårt på att göra mina tre pass i veckan.
Blir det nåt mer blir det en bonus.
Den här veckan har det blivit styrketräning, löpning, cykling och promenad.
Och veckan är inte slut än heller😊

På vågen syns tyvärr inte mycket, men måtten visar mer och det känns ju skönt att nåt resultat märks.
Lätt att tappa lusten och motivationen annars.
 I helgen har vi hälsat på hos barnbarnen.
 Lilla Lovis har blivit så duktig att sitta.
Fabian tyckte det var roligast när hon satt på honom😊
 Men det var även kul när hon gick på Selma😃
 Snart springer hon med och busar med dom andra❤

 Idag åkte vi ut för att baka bullar hos Fanny och tjejerna.
 Men först var vi tvungna att gå och handla.
Selma skulle sitta i den vagnen Fabian skulle åka i.
Efter mycket om och men fick vi i Fabian i Selmas vagn.
Då var det plötsligt jättekul att åka där.
Han åkte tåg med Lovis och var toknöjd där han satt😂

 Lovis älskar närhet och Fanny har haft henne mycket i bärsjal och sele.
Där sover hon bäst.

Idag fick hon sova i mormors famn❤
Så himla mysigt.
Och så kunde jag baka samtidigt👍

 Fanny bakade på sitt vis hon med😂
 Det blir mycket bus när vi är tillsammans så Fabian somnade i bilen direkt när vi skulle åka hem.
 Då gick det bra att sova minsann.
Han sov inte mer än en kvart kanske.
 På kvällen är det hopplöst att få honom och somna.
Försökte gå in i sängen och lägga honom flera gånger då han var så trött.
Men inte då, blev nära ledsen och skulle prompt ligga i soffan.
Det är bara att gilla läget och vänta ut honom.
Efter några timmar gick han till slut med på att lägga oss i sängen.
Då somnade han sött lille plutt❤

Robert är på svensexa för en kompis och åkte tidigt i morse.
Har fått en massa bilder under dagen och dom verkar ha en riktigt rolig och lyckad dag😊

Nu ska jag bara vara en stund för mig själv och se på tv lite sen, krypa ner bredvid min lilla prins i sängen❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar