Summa sidvisningar

måndag 21 november 2022

Roligaste kvällen och Bästa assistenterna

Vilken helg vi haft!
Selma såg mest taggad ut men hon fick stanna hemma😅🥰
Jag och mina stora tjejer var och kolla på Pernilla Wahlgren och Hybris gänget. Det var länge sen jag skrattade så mycket!
Vi hade bokat bord på Scandic innan som låg nära Lugnet dit vi skulle gå sen.
Blev nog kanske lite för mycket för personalen där för först var menyerna slut och vi fick vänta för att få en sån.
Fick till slut två att dela på.
Sen fick vi vänta en timme på att få in maten och då fick Elin fel mat och fick vänta ännu längre medan vi andra åt. Sen fick hon sin kycklingsallad med salladsost UTAN kyckling! Då orkade hon inte säga till nåt mer...
Det var fullsatt i arenan och vi var taggade till tusen. Vilket underbart gäng! Sån otroligt rolig kväll!
Förra helgen jobbade Felix med Fabian och den här helgen var det Fannys tur. Fabian hade tur att få åka en sväng på gården hemma på fyrhjuling med Felix ändå🙂
Vi skulle på sportbytet på Lugnet men (jag) hade tagit lite fel på tid så vi kollade lite backhoppning och det var spännande men kallt!
(Några av fynden på sportbytet)
En nöjd Fabian🥰
Medan jag stod i den längsta kön till sportbytet kollade Fanny och Fabian på innebandy.
Det blev även en lunch på Dalasalen.
Det är en sån enorm trygghet för både mig och Fabian att kunna ha hans stora syskon som assistenter. Dom känner och förstår honom och han kan inte köra med dom som han försöker med alla andra han haffar😅

Det märks också att båda har vana och jobbat som assistenter innan. Dom vet lite rutinerna och hur man ska jobba. Det är nog mest ovant för mig att släppa allt lite. 

Men dom är verkligen guld! 💛
I eftermiddag är det dans igen för Fabian🕺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar