Summa sidvisningar

lördag 3 oktober 2020

Hej hopp

Harry växer så de knakar💕
Blir längre och längre mellan inläggen här men det hinner hända lite mellan dom i alla fall🙂
Nya bänkskivor och handtag i köket till exempel blev ju ett lyft.
Kaffebryggaren blev som en färgklick på dom betongfärgade skivorna 👌
Börjar känna mig mer hemma i lägenheten, det tar en stund att bo in sig.
Får sällskap av dessa tre godingar titt som tätt.
Så skönt att inte behöva känna sig ensam och ha alla runtomkring sig.
Bästis brorsorna💕
Höstpiffat på balkongen. 
Och även framför alla portar och på Fannys altan.
Lite mysigt är det allt när hösten kommer smygande🍁
Förra helgen gjorde vi en liten utflykt i skogen med picknick med oss.
Gäller att passa på och ta vara på dom fina dagarna. 
Det har jag gjort när jag varit ut och sprungit.
Benet vek sig, eller rättare sagt foten vek sig och jag landade på knä och skrapade upp de med ett hål i brallan...
Det gick bra till slut och jag lyckades springa milen innan jag var klar.
Älskar att springa i stan, är typ bara då jag tar mig ut också.
När vi är i stan, hemma blir jag låst med Fabian på kvällarna efter han lagt sig.
Fabian har tappat en till tand, den första vi hittat på faktiskt. 
Dom andra har bara försvunnit😅
Tandfén fick göra sitt första besök hos honom.
Fabian har tur som har världens bästa tjejer omkring sig💕
Höstens sista fika på balkongen kanske.
Blir en ledig trea i huset bredvid där Fanny och Elin bor.
Men jag trivs så bra i min tvåa så jag bor kvar.
Sötaste lilla Harry, så mysigt att hinna med lite gos mellan allt bus🥰

Vi bakar och fikar tillsammans och det finns alltid nån som vill hjälpa till och ännu fler som vill äta😀
Fick bygga om tv-bänken och ta bort en lucka och sätta i en låda då jag fick en dvd av Rasmus.
Vi har hunnit med några cykelturer och Fabian vill bara cykla med Felix.
Mycket roligare än att åka med morsan såklart.
Tur tjejerna är nöjda med att åka med mig🙂
Fanny fixade middagen en dag och vi fick duka långbord i vardagsrummet för att få plats allihopa. 
8 stycken var inget problem.
Höstpiffat lite ute.
Lite mysigt ändå nu med alla vackra färger ute trots mörkret som smyger sig på.
November är nog den värsta månaden då allt bara är mörkt och dystert.
Harry älskar att ligga hos Selma.
Somnar alltid tryggt i hennes famn, världens bästa storasyster och alltid så mån och hjälpsam med Fabian också💕
Lite annat med den här bruttan.
Ett humör som inte liknar nåt annat.
Igår när jag var på väg in till stan kom hon gående arg som ett bi på gården.
Frågade om hon skulle ha skjuts hem (bor typ 10 steg bort) 
Det skulle hon.
Var bara att backa 3 meter så var hon hemma😂
Under tiden hann hon ta på sig mina progressiva solbrillor och såg ut som en liten donna bredvid mig😎🥰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar