Summa sidvisningar

tisdag 2 juni 2020

Ventilationskällor, vackra vyer och storrensning

 Jag rensar och går igenom här hemma vad som ska med när jag flyttar.

Väntar fortfarande på lägenhet men behöver förhoppningsvis inte vänta allt för länge till.

Hittar lite roliga bilder gamla foton och bilder.
Den här bilden på oss tog min kusin alldeles efter min första skilsmässa.
Jag älskar den bilden på oss.

Hade varit kul att ta en ny när dom är stora och Fabian också är med i ligan🥰

 Jag är ute och går mycket i vår vackra stad, kommer att sakna dom promenaderna då det inte vimlar av vackra ställen i Grycksbo.
Får bli härliga skogspromenader istället då.







 Lite tråkigt med all förstörelse, skulle gå runt på jungfruberget men hittar inte så bra bland stigarna där.
Alla tre tavlor var fullklottrade så jag kunde inte se alls vad det stod eller hur jag skulle gå.
Det var bara att ta den säkra vägen hem.


 Vi har träffats ute med mamma och tjejerna och lekt i parken ovanför mamma.

 Tog en glass i solen på stora Coop🍦






 Men ventilationskälla förutom promenader har ju varit att skriva ur mig och av mig.
Av respekt för andra kan jag inte riktigt göra det nu.
Jag önskar att vi ska kunna skiljas som vänner och reda ut det som ska redas ut.
Vi har ändå Fabian ihop och kommer hur som helst att alltid ha kontakt med varandra och då är det bra om allt funkar runtomkring också.


 Hur jag ska få plats med alla mina saker i en liten tvåa kräver mycket planering av förvaring. Det gäller att ta vara på varje yta.
Särskilt då det endast finns bara en enda garderob i lägenheten.

Rensat massor i syrummet men har massor kvar ändå...

 Vi hat haft en trevlig friskvårdsdag med jobbet.
Såg sötaste andungarna där och jag sprang hem efteråt, en sträcka på ca 7 km.
Klarar inte att springa hela än trots att andningen blir böttre av medicinen.
Jag får nog ha lite tålamod bara helt enkelt.
Fast tålamod är inte riktigt min starka sida när det kommer till sånt här.





 Robert hade tur och vann en fin korg med godsaker från City Gross i helgen.

 Vädret har varit toppen i helgen och vi har grillat och fixat med blommor på balkongen.




 Jag och Fabian hade mysfrukost i lördags.



 Fanny kom och hämtade oss och vi var med ut till Grycksbo och fixade och lekte i trädgården.

 Man blir trött av att vara ute hela dagarna och Fabian somnade så mysigt i min famn när vi kom hem❤
 När han vaknat gick han och Robert och köpte kinderägg och en tidning.
Det är Fabians lördagsgodis.
Han ville ha en sån tid ni g som Selma hade sa han.
Så fixade han mitt hår sen 😊



 Fick finaste morsdagspresent av Elin ❣
Kolla noga på koppen så ser man att det är jag, Elin och Alice på den.

Kommer att bli handdisk på den, så fin den var❤







 Körde lite trädgårdsarbete på söndagen med och Lovis var så duktig att hjälpa till.
Så grillade vi hamburgare tillsammans.

 Fabian hade gjort ett jättefint kort på skolan till mig 🥰
 Och så har vi fixat balkonglådorna hos Fanny också.
Ska ha tidig semester i år och det ska bli härligt med ljusa kvällar på semestern.
Nu kanske jag inte kommer njuta så mycket av dom ändå då jag är så kvällstrött jämt😅😴

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar