Summa sidvisningar

söndag 10 maj 2020

Bästa 50-årsdagen!

 Kan börja med att tala om att jag hade ett bra möte med Fabians rektor och personen som inte skötte sitt jobb kommer inte att ha honom igen.
 Vi tjuvstartade mitt 50-årsfirande på fredagen här hemma.
Robert gjorde plankstek....

 ....så fikade vi gratis tårta från Ica Maxi efter maten.

 På självaste födelsedagen vaknade jag innan kl 05.
En vacker morgon att vakna till.
Tog mig en härlig morgonpromenad i sol och klarblå himmel med spegelblank vatten.
Vilken härlig start på dagen❤



 Kl 9 skulle jag vara klar och bli hämtad av Fanny.

 Hämtad blev jag men inte bara av Fanny.
Dom kom in alla fyra i Rasmus fina bil.
Fabian blev glad så han skrek rakt ut när han såg vilka som kom och i vilken bil dessutom.
Han älskar Rasmus raggarbil 😄

 Dagen kunde inte ha börjat bättre.
Att få sitta i bilen med mina fem mest älskade i världen och bara få känna lycka och glädje, det är oslagbart❤

 Vi åkte hem till Fanny och Jesper där dom ordnat med värsta hotellfrukosten och dukat långbord.
Älskar min stora härliga familj, utan dom vore jag inget.
Saknade såklart mamma och mina syskon men i dessa tider som är får man ta igen det en annan gång.


 Efter frukosten gick vi ner till Fannys salong och hon piffade till mig så att jag kände mig som en riktig prinsessa.


 Dom andra drog iväg nånstans och jag och Fanny åkte in till stan för att jag hade sagt att jag ville ha en gratis fika på stora Coop.
 När man fyller år så bjuder nämligen stora Coop på gratis fika.
Jag valde en Budapestbakelse och kaffe, smakade fint😄
 Efter fikat åkte vi till gruvan.
Försökte kolla om vi kunde se dom nykläckta berguvsungarna men det gjorde vi inte.
Däremot träffade vi på mamma och jag fick bjuda henne på en glass 😅
 Sen fick jag en ögonbindel och Fanny körde runt mig så jag hade till sist inte en susning om vart vi var någonstans.


 När vi var framme ledde hon mig upp för en trapp och väl uppe fick jag ta av ögonbindeln.
Fick en chock när jag öppnade ögonen!
Där stod alla barn, barnbarn och tre av mina allra käraste vänner❣

Jag hade absolut inte förväntat mig att se dom där och jag blev så himla glad och rörd till tusen.

Fick börja med att öppna paket, och sen hade ungarna ordnat med tipspromenad och lekar.

 Grabbarna grillade och Fanny hade bakat tårta och gjort potatissallad.
Allt smakade helt fantastiskt och dom hade ordnat allt så himla bra.

Småtjejerna var med och Robert hade hämtat Fabian.
Det var ett kalas precis i min smak.
Jag hade inte pallat med någon stor fest som livet är just nu.
Jag sover dåligt på nätterna och vaknar oftast före 6 på morgonen så några sena kvällar blir det aldrig.


 Rasmus ville inte vara med på bild, han är aldrig lätt att få kort på och nu var det en tävling att försöka få en bild på honom.
Ingen vann den 😂






 Ex maken var så snäll och lånade ut sitt hus så vi kunde vara där och ha kalas.
Dom hade gjort ett kort till mig och "snygga" etiketter att ha på glasen.
En god bål hade dom också gjort.

Jag kunde inte önska mig en bättre födelsedag än den jag fick.
Den blev så mycket bättre än vad jag nånsin kunnat föreställa mig.

Jag har världens bästa ungar, vänner och familj❤
Utan dom vore jag inget.


 Tusen tack för alla grattishälsningar jag fått!
Blombud har jag också fått, jag har fått så mycket som jag aldrig kunnat drömma om ens💕

Bästa, bästa dagen fick jag!!

2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen 🥳
    Vilken härlig dag
    /Annika K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annika! Ja den var fantastiskt härlig på alla vis 😊🥰💕

      Radera